Wednesday, April 29, 2009

CAN I?


blogger-emoticon.blogspot.com
I am just thinking.
Can I really manage to get my old body figure??
Can I really control my appetite?
Can I really control my bad habit of eating and eating and eating?
Can I get rid of my non-stop eating habit?
Can I discipline myself for not taking all the non-healthy food?
Can I???

blogger-emoticon.blogspot.com

I want to be just like my old good days.
Wear everything I wanna wear.
Without even bother about my tummy, arms, legs.
I just can get my self with an up-to-date fashion.

blogger-emoticon.blogspot.com

I want my "S-size" body back!!!!

blogger-emoticon.blogspot.com






Yes people.
It is too annoying to look at my "syok-sendiri" pictures?
I took these pictures using my 1st lappy.
Internal webcam.
So, obviously I was just "syok-sendiri".
Smiled to the lappy screen.
There are still a lot of pictures in my lappy.
Better not for me to upload all of it here.
For some good reason.
(risau u guys muntah darah lak kan..)
blogger-emoticon.blogspot.com
P/S: Abaikan environment belakang tue.
My roomate's place.

Buruks kan hostel UUM.
Shhhh...

blogger-emoticon.blogspot.com

20 comments:

Jack on April 29, 2009 at 9:19 AM said...

lalalala...

Jack on April 29, 2009 at 9:21 AM said...

Untuk berubah..means, if kite nk lakukn sesuatu prubahan, da 1st thing yg kite kna wat is kite kna ubah cara kite berfikir..

Cik Zizee on April 29, 2009 at 9:33 AM said...

ceeeewwwwaaaahhhh....

Cik Zizee on April 29, 2009 at 9:33 AM said...

really appreciate that syg!!!!!!!!

Cik Zizee on April 29, 2009 at 9:34 AM said...

LOVE,
I promise. I will get my old self back!

dzuls86 on April 29, 2009 at 3:39 PM said...

Syukur dengan apa yang kita ada...gemuk pun cute ahhahahahah da gemuk wat cara da gemok!!!makan itu indah!!!

niesa said...

huhu...
ok pa bdn kau skrg...
hihi...
klu kau kurus...
tak da lah kwn nk teman aku mkn..hihi

diyadeary on April 29, 2009 at 10:37 PM said...

hmmm... sub suh ko kurus ke?

diyadeary on April 29, 2009 at 11:07 PM said...

i prefer now. prettier and cuter. so hugable some more!!

Cik Zizee on April 30, 2009 at 5:54 AM said...

dzul...
aah kan...
gemok wat cara gemok..

penat jer mkn byk2 kan nak kasi lemak berkumpul...

hoit!!!!!!!
dzul nyet!!!!!!
kau tue lelaki!!!
aku nie pompuan...
lain...
pompuan kene jaga badan...
aku lempang laju2 lak si nyet nie...

tp betol gak kau ckp...
MAKAN ITU INDAH...

aku setuju!!!

Cik Zizee on April 30, 2009 at 5:56 AM said...

si niesa@markonah nie...

aku taknak gemok!!!
tp kalo kurus on aku tetap g teman kau g mkn...
sebab aku suke makan...
hahahha...

Cik Zizee on April 30, 2009 at 5:57 AM said...

dya syg...
sub seboleh2nya nak aku kurus...
senang die nak dukung cam dulu2...
hahahha...

skg nie patah riuk tulang die nak angkat aku...
hahaha...

Cik Zizee on April 30, 2009 at 5:59 AM said...

dya!!!
what!!!!
u prefer bdn aku skg???

prettier amende...
aku gemoks...
bermaksud aku hudus jugak...

hehe...
huggable tue tak dinafikan lar kannnn...
mari!!!
pelok aku!!!

diyadeary on April 30, 2009 at 8:56 AM said...

haha.. suh la sub gemok! sub sgt kurus la.. itu lebih mudah kan? hahahahaha...

now nmpk lebih shining. hehe. lebih alive. lebih ceria. kurus cam sakit je. hmmm..

hahaha.. xleh bla kan pasal pelok. bape kali ak pelok kau aritu? hahahaha..

Cik Zizee on April 30, 2009 at 11:20 PM said...

suruh sub gemoks!!!
aku rase cam pelik jer...
mmg tak mau gemok lelakiku itu...
hehehehehe...
tp aku mau ker kurus eh???

shining?alive?
hahahaa...kau nyer ayat same cam mak aku...
mak lg suke aku bdn cenggini...
kurus cam cengkung sgt mak kate...
hahahaaa...pelik

hehehehee...aah...ari2 siap request agi kau nak peluk aku lg...hahahaa...
mari2!!badan tembam cenggini mmg sesuai sgt jd tempat org tertido...cam bantal...

diyadeary on May 1, 2009 at 12:04 AM said...

eleh, kang kawen gemok la. yakin laa.. haha. bole je nk kurus. malaysia bole. jadi ingat. KITA PEREMPUAN pon BOLE! :D

oh yess!! aunty, I LOVE YOU sbb sama pendapat dgn diya! haha.. mmg la, ko kurus nmpk cengkung la.. xpela.. ko ckp cmni je bile org tny.. apsal cam berisi? ko jwb la, nak wat camne, sub pandai jaga aku, dia kasi aku cukup makan! hahaha.

kau masih hot lagi babe. i mean, bukan cam aku, aku da la cam pear. bahagian bwah over gemok. haha.

peha aku da sebijik cam bantal dah.

Cik Zizee on May 1, 2009 at 4:59 AM said...

aah kan...KITE KAN PEREMPUAN CANTEK!!

haha...gi lar geng ng mak i tue...hehe..
hahaa...jawapan yg sgt bernas tue dya syg!
sub pandai jaga aku...sampai bg terlebih makan...hahahaa..

hot??yakkksss!!!perot berlapis2...muke tembam...takpe syg...yg penting hati kite baik kan...betol kan...

haha..ala...jom...kite lancarkan kempen menguruskan diri sendiri...hahaha

diyadeary on May 1, 2009 at 12:51 PM said...

yes! amin!

haha.. kita perempuan kne bijak juga! haha. bijak menangkis kata2 org. hehe.

yes. apa ada pd fizikal klu hati busuk? :D

hahhaa.. ko nak wat kempen camne? hehe

Cik Zizee on May 1, 2009 at 9:00 PM said...

aku amin lg panjang....ammmmiiiinnnn...

weh...takpe...yg penting kite mmg ati baik kan...batch kite jer ati baik...boleh???hahaa...

yes!muke cantek pon kalo ati busuk bau jamban tak elok jugak kan babe...

kempen tue aku akan pikirkan...ahahaha

diyadeary on May 4, 2009 at 2:06 PM said...

haaha.. mcm syok sendiri je kita neh. haha. hati tu lebih penting dr paras rupa.

erm.. kempen avoid carb! amacam?

 

my.life.my.indulgence Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice