Wednesday, October 7, 2009

Older vs Newer


The old good days picture. While we were in our secondary school. Taken from Diya's facebook.
People, come. Look at the older me. LOL. Kelakar kan?
This picture also from Diya, if I'm not mistaken. She gave me while we chat on YM.
Below, are photos with the latest me. I manage to find only these 2 photos in my lappy. Taken by Kak Ayu (my sis-in-law), just before Ramadhan. Raya's photos in Adik's lappy, forgot to copy last time. Sorry.
Okay? Can you all see the different? The older me and the latest me? Haha!! From the tiny-petit-skinny type of body, became the fat-debab-tembam body.

p.s. Nak kurus semula. Tapi cam mustahil jer. Huhu.

8 comments:

~farah~ on October 7, 2009 at 8:12 AM said...

slim trim la cik zizie dolu2...hihi.

Cik Zizee on October 7, 2009 at 3:05 PM said...

aah kan kak farah..
skg nie badan macam hampeh..cam belon..gemok gedempol da..menci..menci

diyadeary on October 7, 2009 at 7:11 PM said...

azie!! pic 2nd tu pic dari aku! tapi kan... aku pon lupe aku letak kat mana dah.. hahahhaaa... azie pegang penyapu tu! :P

Cik Zizee on October 7, 2009 at 8:57 PM said...

haha...aah diya..
kau yg kasi..maner ntah kau dpt gambar aku yg nie...hahahha..

kurus kan dulu..boobs pon cenonet jer kecik..hahahahha

Hani Othman on October 8, 2009 at 12:11 PM said...

dulu kurus, sekarang gemuk
dulu selekeh, sekarang....

Cik Zizee on October 8, 2009 at 3:04 PM said...

hahahaa..jahat honey baney kate aku selekeh..hahahaha...

si kecik yg tak reti berhenti bercakap..

Aziha on October 9, 2009 at 9:55 AM said...

ok la cam skang ape...cembam2 skit la best..tu cam x cukup vitamin jer..skang da vogue dah :)

Cik Zizee on October 9, 2009 at 12:15 PM said...

jia ibu hasya yg comel..
hehe..
skrg vogue aper ng tembam gemuk semua cukup..hehe..

 

my.life.my.indulgence Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice